Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Patříš mezi ty z nás, které jsme nespokojeny se svou postavou? Připadají ti tvoje stehna příliš silná a rosolovitá? Tak čti dál a vyzkoušej tyhle cviky na štíhlé stehna!

Konečně účinné cviky na stehna!

Sexy stehna
zdroj: Thinkstockphotos Sexy stehna
aktualizováno 12.10.2014, 00:28 | 12.10.2014, 00:27 | Krásná.cz/Michaela

Patříš mezi ty z nás, které jsme nespokojeny se svou postavou? Připadají ti tvoje stehna příliš silná a rosolovitá? Tak čti dál a vyzkoušej tyhle cviky na štíhlé stehna!

Závidíš dívkám dlouhé štíhlé nohy, které mohou bez obav vystavovat v minisukních a krátkých šortkách? Přestaň závidět a nadávat na svá oplácaná stehna, a místo toho s tím zkuste něco udělat.

Co budeš potřebovat?

1. Podložku
2. Pití
3. Chuť cvičit :-)


Cvik.č 1

Cviky na stehna - 2
(Foto: Krásná.cz/autorka)


Lehni si na pravý bok, levou ruku si opři pro lepší rovnováhu. Kmitej levou novou nahoru a dolů, ale nedotýkej se země. Cvič vždy po sériích, minimálně 3x20 kmitů na každou nohu. Začátečníci si dejte nejprve kmitů míň, ale další dny přidávejte.


Cvik č.2

Cviky na stehna - 4
(Foto: Krásná.cz/autorka)


Lehni si na záda, pokrč kolena a lopatky se snaž držet přitisknuté na podložce. Začni zvedat pánev nad podložku tak, aby tvé tělo při zvednutí tvořilo jednu přímku. Cvik opakuj v sériích 3x 30 zvedů. (Začátečníci méně.)

 

Cvik č. 3

Cviky na stehna - 3
(Foto: Krásná.cz/autorka)


Postav se rovně, ruce zdvihni do tvaru písmena „V“. Ruce drž nahoře a dělej dřepy. POZOR: častá chyba tohoto cviku je, že přepadáme do předu a nejsme narovnané. Proto se snaž držet záda rovně a nepřeklánět se. Opět cvič v sériích, doporučuji 3x10 dřepů.


Cvik č. 4

Cviky na stehna - 5
(Foto: Krásná.cz/autorka)


Opřeme se o lokty, klekneme si na jedno koleno a druhou nohu zvedneme do pravého úhlu. Noha, která je zvednutá, kmitá směrem nahoru. Cvič opět v sériích, doporučuji 3x10 cviků na každou nohu.


Co ještě?


• Zkus kolečkové brusle. Pokud budeš jezdit pravidelně, na tvých nohách to bude vidět!
• Mezi cviky se vždycky napij! Doporučuji pít obyčejnou, neslazenou a neperlivou vodu.
• Cviky opakuj pravidelně, doporučuji minimálně 3x týdně a po dvou měsících určitě uvidíš výsledky! Tak do toho!



17 hlasů
Vaše hodnocení