Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Rozhodla ses začít sportovat zejména proto, abys zhubla nějaké to kilo a vyrýsovala si štíhlejší postavu? Máme pro tebe tip na několik zázračných sportů.

Nejlepší sporty pro štíhlou linii

Fitness
zdroj: Thinkstockphotos Fitness
aktualizováno 22.10.2012, 00:00 | 22.10.2012, 00:00 | Krasna.cz/Ell Jones

Rozhodla ses začít sportovat zejména proto, abys zhubla nějaké to kilo a vyrýsovala si štíhlejší postavu? Máme pro tebe tip na několik zázračných sportů.

Sporty a obecně pohyb neprospívají pouze tvému tělu, ale psychické pohodě. Proto bys měla sportovat minimálně třikrát za týden.


Plavání


První sport, který ti hodně prospěje, je plavání. I když není přímo na hubnutí, pomůže ti, když máš celulitidu. Navíc pokud začneš včas, je možné, že se ti vyhne úplně. Také ti to pomůže k plochému břichu a celkově k pěkné postavě, jelikož při plavání voda masíruje tvé tělo.


Tanec


Tanec je úplně zázračná aktivita. Nejen, že hubneš a bavíš se, ale zároveň si i zlepšuješ držení těla (pozor: existují tance, u kterých to tak není). Je jedno, jestli se začneš učit standardní tance, aerobic, hip hop nebo cokoliv jiného. Momentálně je trendy jménem zumba. Kombinace aerobicu a latinsko-amerických tanců tě určitě bude bavit.

 


Jízda na kole


Tento sport má několik výhod. Kromě toho, že posiluješ zadek a nohy, můžeš jet do přírody a dojet třeba na nějaký hrad. Co takhle vyrazit s partou na kolech a pak si udělat piknik – samozřejmě se samých zdravých dobrůtek? Pozor: nikdy nezapomeň na helmu.


NÁŠ TIP:

Nemáš na fitko? Se slevovými servery cvičíš za pár korun


Tenis


Chceš posilovat ruce, ale činky tě nebaví? Vyraz na tenis. Taky za tenisákem (míčkem) budeš muset běhat, takže posílíš i nohy. Musím, ale říct, že ti to hned nepůjde. Pokud tvoji rodiče nebo třeba kamarádi tenis hrát neumí, bylo by dobré se zapsat na nějaké lekce k trenérovi. Tento sport ale není levný, musíš si koupit raketu, tenisové míčky, zaplatit za vstup na kurt, a pokud možno koupit nějaké speciální boty a oblečení.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Cvičím a tloustnu. Co dělám špatně?
Co dělá cvičení s tvou dívčí postavou?
Problematické partie: víme, jak je zpevnit!


Běh


Chceš si zlepšit fyzičku a posílit nohy? Jdi si zaběhat! Hlavně začínej pomalu a nepřemáhej se. Pro začátek to stačí dvakrát týdně patnáct minut. Pokud trpíš celulitidou, jdi si spíše zaplavat. Při běhu se totiž tělo otřásá a trpí vaziva v tkáni, to by tvůj problém mohlo ještě zhoršit. Jako prevenci celulitidy si kup dobré běžecké boty, které otřesy tlumí.

 


Běžkování


I v zimě se musí sportovat a běžkování je úžasný sport, který je opravdu hodně prospěšný. Posiluješ při něm ruce, nohy, zlepšuješ si fyzičku, a navíc se můžeš koukat okolo sebe a vydýcháš se. Běžkování je nejlepší zimní sport. Z hlediska hubnutí mnohem lepší než sjezdové lyžování, které není prospěšné skoro vůbec.


Bruslení


Je jedno, jestli budeš bruslit na zamrzlém rybníku nebo na stadionu, jisté je to, že tento sport není příliš namáhavý a tělo uvolní. Dobré je, že si při něm můžeš povídat třeba s kamarády a zároveň se hýbeš. Krasobruslení je už namáhavější, ale slečny, které to opravdu umí, jsou obdivuhodné.

 

Chceš procvičit celé tělo? Vyzkoušej kruhový trénink. Návod najdeš ve videu.

 



5 hlasů
Vaše hodnocení