Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Máme tréninkový plán, který zabojuje s gravitací!

Pevná prsa hravě! Zábavné cviky s maximálním efektem

Posilování prsních svalů
zdroj: Thinkstockphotos Posilování prsních svalů
aktualizováno 24.04.2015, 00:16 | 24.04.2015, 00:16 | Krásná.cz/MyŽeny.sk

Máme tréninkový plán, který zabojuje s gravitací!

Velikost prsou je dána geneticky, ale jejich pevnost a vzhled se dají vylepšit. Postačí ti pár jednoduchých cviků.

 

Lázně v horké vodě, opalování nahoře bez, špatné držení těla a málo pohybu - tak přesně tyhle činnosti mohou za to, že jsou naše prsa povolená a povadlá. Cviky určené na posílení svalů hrudníku zabrání ochabnutí prsní tkáně, které je základem pro pevná prsa. Tyto cviky ti konečně pomohou.

 

Pomaleji dále dojdeš

 

Prsa jsou tvořeny tukovou tkání, takže když ztloustneš, máš je hned větší, platí to však i naopak. Příliš rychlý úbytek na váze může být důsledkem jejich ochabnutí.


Pokud již hubneš, dej přednost potravinám s obsahem bílkovin a vitamínu C, protože ty jsou potřebné pro produkci kolagenu, podporujícího pevnost prsou.

 

S gumičkou za zády

 

Dej ruce do pravého úhlu a drž gumu tak, abys ji na zádech měla kousek pod lopatkami. Konce chyť do dlaní, zatáhni bříško a pak pravidelně pohybuj rukama směrem k tělu a zpět - celkem dvacetkrát ve dvou sériích.


PŘEČTI SI TAKÉ:

Proč je super nemít velká prsa
Asymetrické poprsí umí pěkně potrápit
Cviky pro nádherné poprsí

 

Dlaně proti sobě

 

Postav se, zpevni břišní svaly a lopatky tlač dolů. Spoj ruce ve výši hrudníku, lokty nech od sebe. Dlaně tlačí proti sobě - vydrž 10 sekund. Cvik opakuj čtyřikrát.

 

 

Ať žijí kliky!

 

Dámské kliky jsou jedním z nejúčinnějších cviků na zpevnění prsních svalů. Pamatuj si, tělo má být v jedné rovině, břišní svaly jsou zpevněny a v okamžiku, kdy spustíš ramena a hrudník k podlaze, se nesmí dotknout země. Udělej vždy 10 kliků ve 4 sériích.

 

Kliky u zdi

 

Pokud máš jako většina holek ke klasickým klikům odpor, vyber si lehčí variantu, která ti poslouží skoro stejně. Postav se čelem ke zdi, v úrovni ramen se o ni opři dlaněmi. Pomalým tahovým posilováním krč lokty a přibližuj trup, který by měl po celou dobu zůstat rovný a pevný.

 

Zpevni nejen prsní svaly, ale i zbytek těla. Naučíme tě pár jednoduchých triků.

 

 

Natahování

 

Nyní by sis svalstvo měla protáhnout protipohybem. Ruce dej v bok a snaž se lokty tlačit co nejvíce dozadu, jak bys chtěla za zády lokty navzájem spojit.

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ: Těhotná Marta Jandová: Prsa se jí zvětšují každým dnem

 

Posiluj s lahví

 

Lehni si na záda, hlavu a krk podepři polštářkem. Do obou rukou, které svírají pravý úhel, uchop láhev s vodou a začni s ní pohybovat směrem vzad. Záda zůstávají na podlaze. Cvič 4 série po 12 opakování.

 

 

Na pevná prsa činkami

 

Lehni si na záda, nejlépe na overball, nebo na nějakou vyšší židli. Do každé ruky vezmi činky (pokud činky nemáš, použijte 0,5 litrové plastové láhve). Rozpaž propnuté paže a předpažuj před sebe. Sérii cviků na prsní svalstvo dělej pomalu a silou. Na prsní svaly platí výdrž, to znamená, že si cvik můžeš i rozdělit do fází a vydržet v některých pozicích i několik sekund bez pohybu.

 

Vydrž ve stejné pozici, ale místo předpažování obloukem lokty pokrčte a předpaž paže před sebe. Každou kombinaci hravě zvládneš po dvaceti cvicích.

 

BUDE TĚ ZAJÍMAT:

Módní triky: Jak skrýt moc velká prsa
Jak svůdně obléknout malá prsa
Která prsa mají kluci rádi? Všechna!
Doma.cz: Máte prsa v kondici? Otestujte se!

 

Stlačování

 

Při tomto cviku využije míč. Ruce spoj před hrudníkem a mezi dlaně vlož míč, který se budeš snažit stlačit. Nezapomeň držet lokty ve vzduchu v jedné rovině.


Protáhni se


Po cvičení je potřebný strečink. Dej paže za záda, spoj ruce a silou je táhni dozadu směrem od těla. Vypni hrudník, hlavu drž rovně a zpevni bříško. Počítej do dvaceti, pak povol. Nakonec rukama zlehka několikrát zakruž.

 

Výborným posilováním na prsa je i plavání, ale i vzpírání v posilovně. Pravidelné posilování prsních svalů nepodceňuj zejména tehdy, pokud držíte dietu. Jak klesá tvá váha, mohou se ti zmenšovat a povolovat i prsa, jejich zpevňování a budování svalové hmoty je tedy velmi důležité.

 

Pravidelným cvičením se vyhneš povislým prsům. Další důležitou roli hraje i dobrá podprsenka, péče o pokožku, masáže, kosmetika a samozřejmě i správné držení těla.



33 hlasů
Vaše hodnocení