Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Zbavte své tělo škodlivin a kilogramů! Zároveň je to i skvělá prevence proti svátečnímu přejídání!

Pročišťující dieta: Dej si před svátky třídenní půst

Hubnutí
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí
aktualizováno 10.04.2014, 09:57 | 10.04.2014, 00:00 | Krasna.cz/trm

Zbavte své tělo škodlivin a kilogramů! Zároveň je to i skvělá prevence proti svátečnímu přejídání!

Blíží se velikonoční svátky, a pokud se už teď děsíte kil navíc a projedených večerů, máme pro vás tip, který prospěje vašemu zdraví i štíhlé linii. Předsváteční půst patřil dřív k tradici, kterou naši předci ctili z náboženských i zdravotních důvodů. Právě nyní je ideální čas, kdy vaše tělo může nabrat sílu a energii po dlouhé zimě. Navíc pouhé tři dny postního režimu se dají leckdy zvládnout snáze a lépe než diety.

 

Kladných důsledků, které vám třídenní půst přinese, zaznamenáte hned několik. Zregenerujete tělo, posilníte imunitní systém a navíc snížíte váhu, už jen pro tyto tři velké plusy byste měly o půstu uvažovat. Dobrý pocit, který ze sebe budete mít, se dostaví v zápětí!

 

ČTĚTE TAKÉ:

Sexy zadeček s co nejmenší námahou

TROJKOVÁ DIETA: 35 kilo dole díky třem velkým změnám!

Levná dieta: Vyzkoušejte 10 čajů pro štíhlou linii


Chcete držet půst, ale netrápit se hlady? Jde to. Klasická forma půstů se může zdát zejména na začátku nepřekonatelná, proto zkuste půst jako "ozdravný den“, kdy se vaše strava bude skládat výhradně z ovoce a zeleniny (případně chleba, rýže, těstoviny) v malých dávkách! Uvidíte, jak málo stačí, abyste se cítila skvěle a postupně zhubla!

 

Co jíst?

 

První den

K snídani si připravte zelený čaj a půlku grepu. Během dne pijte hodně vody (ochutit jí můžete citrónem), připravte si také mošt z jablek, celeru a mrkve (jednu skleničku). K obědu si připravte trošku rýže s cherry rajčátky a avokádem. Večeřet byste téměř neměli a když tak jen zeleninový vývar.

 

 

Druhý den

Začněte s teplou citronádou se lžičkou medu. Oběd zvládněte o zeleninové polévce a večer smíte zeleninovou šťávu, nebo kousek celozrnného chlebu s petrželkou. Nezapomínejte hodně pít, ale jen čistou neperlivou vodu!

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Polévková dieta: Hřejivá, chutná a účinná
Potřebuje naše tělo detox?
Nastartuj po zimě metabolismus

 

Třetí den

Posnídejte banánovo, jablečno pomerančový koktejl (ovoce důkladně rozmixujte). Na dopoledne si připravte teplý zázvor s medem. K obědu si dejte buď to sladkou variantu – ovesné vločky s kousky ovoce, oříšků a semínek, zalité čajem, nebo na slano - kuskusový salát s mrkví, cuketou, hráškem a brokolicí. Místo večeře si připravte zeleninovou šťávu z jablka a červené řepy.


Kdy půst naplánovat

 

Se západem slunce nadejde chvíle největšího pokušení, ať už u televize, nebo ve společnosti. Pokud víte, že máte večer nějakou společenskou akci, bylo by čiré bláznovství si na ty dny naplánovat půst. I když odoláte všem nástrahám jídelníčku, jedna sklenička vína nebo piva s vámi pořádně zatočí! Proto zvolte takový den, kdy můžete jít dříve spát a neplánujete žádné pohybové aktivity.

 

 

Na co si dát pozor

 

Půst sice prospívá našemu organismu, ale přísná hladovka trvající více jak tři dny je však zcela nevhodná a může být i zdraví nebezpečná! Vyhněte se také kombinaci hladovění s projímadly, klystýry nebo dnes oblíbeným výplachem střev. Obecně platí, že v žádném případě by se k postním dietním opatřením neměli uchylovat těhotné ženy, nemocní a oslabení lidé.



2 hlasů
Vaše hodnocení