Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Nejsi milovnicí diet a odříkání, a přesto bys ráda nějaké to kilo zhubla? Zkus žhavou novinku ve světě hubnutí: dietu každý druhý den.

REVOLUČNÍ HUBNUTÍ: Dieta jen každý druhý den

Dieta
zdroj: isifa.com Dieta
aktualizováno 23.07.2014, 11:24 | 23.07.2014, 00:00 | Krasna.cz/trm

Nejsi milovnicí diet a odříkání, a přesto bys ráda nějaké to kilo zhubla? Zkus žhavou novinku ve světě hubnutí: dietu každý druhý den.

Princip je jednoduchý a patrný už z názvu. Střídavá dieta je jednoduše dietou pro všechny, kdo nesnášejí diety! Jako jediná je založena na mnohaletém vědeckém zkoumání a je vědecky prokázanou dietou střídavého řízeného půstu. Dieta každý druhý den opravdu funguje a navíc navždy změní způsob našeho uvažování o dietách, protože je to nová cesta jak milovat jídlo.

 

Dieta každý druhý den je novinkou, která pomůže mnohým z nás, kteří zápasí s nadváhou a s nekončícími konci a začátky diet a začíná být velkým hitem.

 

Její nesporné výhody zahrnují:

 

Žádné strádání – v dietních dnech jste sice omezeni kaloriemi, ale ve dnech svátečních si můžete dopřát, cokoliv a kolik chcete.

 

Žádná komplikovaná pravidla – Dieta každý druhý den má jen jedno pravidlo – v dietních dnech jezte přibližně 500 kalorií.

 

Žádný hlad – být na dietě pouze polovinu času znamená, že dlouhodobě nemáte hlad. Vždy si můžete hned druhý/následující den dopřát, co si přejete.

 


Proč klasické diety nefungují? Jednoduše proto, že jsme pouze lidské bytosti se svými radostmi a slabostmi a nikdo z nás nedokáže vydržet každodenní strádání, které život bez pochoutek, jež milujeme, představuje. Diety nefungují, protože je nemožné absolutně dodržovat jejich složitá a nepřirozená pravidla několik týdnů či měsíců v kuse, a v této podobě jednoduše diety ani fungovat nemohou. A tak zcela logicky selháváme, navíc všechny ty zákazy, restrikce, omezení, pravidla, kdy jíst a co jíst, jsou velmi otravné a to nás většinou nebaví, a nakonec si povzdychneme: Jaké by to bylo, Kdybychom mohli hubnout a přitom pořád jíst, co chceme!


Hubněte pomocí střídavého půstu – nová cesta, jak milovat jídlo


Dieta každý druhý den je ve své podstatě mírnou variantou střídavého půstu, je snáze dosažitelná i pro příležitostné dietáře, je levná (když se postíte, kupujete méně jídla), lehce naučitelná a zapamatovatelná a dlouhodobě skvěle udržuje v rovnováze vaši vytouženou váhu. Dieta každý druhý den představuje působivou alternativu střídání půstu s rychlým a trvalým snížením hmotnosti.


Tip redakce: Blogerka Dagmar Heřtová už tuto dietu drží přes dva týdny. Sledujte, jak jí to jde a jaké další tipy přidá na blogu tastejourney.cz.

Co je za jejím úspěchem, co je její podstatou?


Místo dlouhodobého strádání a odříkání má jediné jednoduché pravidlo: Ve dnech, kdy držíte dietu (označené jako dietní dny), přijímáte 500 kalorií, během ostatních dnů (svátečních) jíte cokoliv a v jakémkoliv množství. Ano, čtete dobře, dietu skutečně držíte ob den!


PŘEČTI SI TAKÉ:

Džusová očistná dieta: Ploché břicho za víkend
7 největších mýtů o půstu! Detoxikujte správně
Pročišťující dieta: Dej si před svátky třídenní půst


Proč Dieta každý druhý den opravdu funguje?


Když se podíváme na klasické diety, zjistíme, že vypadají jako pomalá, nevyhnutelná cesta k neúspěchu. Zdá se, že Dieta každý druhý den více odpovídá modernímu stavu naší mysli v současném světě. Kombinace sebezapření (dokážu to!) a uspokojení (dopřeju si!) je naprosto převratná! Výsledky této diety jsou pozoruhodně rychlé. Základem jejího úspěchu je zejména skutečnost, že můžete jíst své milované jídlo třeba i se skleničkou oblíbeného vína. Její kouzlo spočívá také v jednoduchosti půstu – nemusíte sledovat, zda jíte proteiny, uhlovodany nebo tuky, není zde žádné omezení, můžete jíst jídlo, které se vám zachce. Půvab Diety každý druhý den tkví v naději, že zítra si už můžete dát zase svoje oblíbené lahůdky.


Pokud to není každý den, je snadné limit 500 kalorií dodržet. Stav strádání se omezuje vždy na pouhých 24 hodin, a neomezená svoboda výběru i množství jídla je právě tak vzdálená oněch 24 hodin. Jde přece jen o jeden den a to se dá vydržet. Určitě se zcela logicky zeptáte, zda neexistuje riziko, že druhý den, kdy nemusíte strádat, se prostě přejíte? Vědecká studie propagátorky této diety Kristy Varadyové však jasně prokázala, že tomu tak není. Vtip je v tom, že ve sváteční dny se nepřejíte jednoduše proto, že jste nestrádali. Víte, že si veškerá oblíbená jídla můžete dávat každý druhý den. Ti, kteří drželi Dietu každý druhý den, si ve dnech hojnosti dopřávali v průměru pouze 110 % své denní energetické spotřeby, a když připočtete, že 500 kalorií je limit ve dnech půstu, tedy 25 % denní energetické potřeby, a to zprůměrujete, dojdete k jasnému závěru, že váš příjem kalorií se dlouhodobě sníží o 30%, což právě vede k trvalému snížení váhy.


A nejdůležitější otázka na závěr: kolik zhubnu? Průzkum na dobrovolnících potvrdil úbytek váhy až 5,5 kg za měsíc, tedy víc než u jakýchkoliv jiných dietních programů, protože jednoduše jste schopni vydržet déle. A pokud přidáte i pohyb, kila půjdou dolů rychleji! Chcete konečně opravdu začít spalovat kalorie, chcete začít hubnout? Pusťte se do Diety každý druhý den!


Tip Redakce:
Dieta každý druhý den, Dr. Krista Varadyová a Bill Gottlieb
Vydalo Millennium Publishing v květnu 2014, Cena 289 Kč

 

Dieta každý druhý den
(Foto: oficiální zdroj)

 

ČTĚTE TAKÉ:

Myslel, že špatně vidí: Amy shodila 50 kilo, aby překvapila muže

Vychrtlá Angelina Jolie: Chrastí kostmi



2 hlasů
Vaše hodnocení