Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Povolená stehna nejsou ozdobou žádné z nás. Chceš se jich zbavit? Vsaď na zaručené cviky, určené přímo na zformování, zeštíhlení a zpevnění stehen.

Rosolovitá stehna - vyhlas jim válku

Posilování stehen - 1
zdroj: Thinkstockphotos Posilování stehen - 1
aktualizováno 26.06.2014, 12:14 | 25.06.2014, 00:00 | Krasna.cz/trm

Povolená stehna nejsou ozdobou žádné z nás. Chceš se jich zbavit? Vsaď na zaručené cviky, určené přímo na zformování, zeštíhlení a zpevnění stehen.

Zaměř se na všechny problematické partie.


Přední části stehen


Postav se vzpřímeně, zatáhni ramena, vypni hrudník. Pro větší efekt můžeš do každé ruky vzít fitness činku. S nádechem proveď výpad nohou, druhá noha se kolenem téměř dotkne podlahy. S výdechem se vrať zpět a zopakuj na druhou nohu. Hlídej si, abys trup držela kolmo k zemi.


Posaď se zpříma na židli a zdvihni napnuté nohy, co nejvýš to zvládneš. Lehce jimi kmitej, drž je spojené v kotnících. Kmitej, dokud vydržíš, nechoď přes bolest.

 


Vnitřní strany stehen


Posaď se na zem, nohy pokrč, kolena drž zeširoka do stran v tzv. „motýlku“, kotníky přitáhni co nejblíže k tělu, nohy o sebe opři chodidly. Trup drž napnutý. Pomalu kmitej koleny, protahuj je do extrému. Po cvičení je natáhni a nech je odpočinout.


PŘEČTI SI TAKÉ:

Tlustá lýtka a kotníky? Víme, co s tím.
6 kroků k dokonale svůdným nohám
Ukaž nohy světu!


Polož se na záda, obě nohy zdvihni tak, že s trupem svírají pravý úhel. Nohy drž napnuté a nezapomínej pravidelně dýchat. Pozvolna nohy roztahuj a vracej zpět. Kombinuj cvičení na jednu dobu a na dvě doby, svaly nutíš pracovat jinak a cvičení je efektnější. Posiluješ zároveň břišní svaly a vnější strany stehen.

 


Zadní části stehen
 

Klekni si a opři se předloktím o podložku. Jednu nohu napni vzad a kmitej s ní. Procvič dvacetkrát jednu nohu a poté nohy prostřídej. Pro viditelnější výsledky můžeš použít závaží na kotník.

 

 

BUDE TĚ ZAJÍMAT:

Doma.cz radí: Chcete být v pase jako proutek? Nejlepší cviky


Lehni si na záda a nohy si opři o hranu postele, schod, nebo něco vyvýšeného (a stabilního). Vytáhni zadek do vzduchu, abys byla napjatá jako prkno. Drž vtažené půlky a břicho. Opakuj desetkrát. Pak další sérii deseti cviků můžeš ztížit tím, že jednu nohu zdvihneš do vzduchu. Tím trénuješ stabilitu.


Cvičení ti pomůže nohy vytvarovat a zpevnit. Pokud potřebuješ v oblasti stehen také zhubnout a zbavit se tukových faldů, chce to podpořit snahu správným jídelníčkem.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Anorektická Miranda Kerr šokuje: Při cvičení ukázala žebra

Pink maká na své postavě: Cvičí jógu a vypadá skvěle



5 hlasů
Vaše hodnocení