Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Tělo je nevyzpytatelné. Když se rozhodneš, že začneš cvičit, abys shodila nechtěné centimetry na bříšku, stehnech a bocích, zrovna tyhle problematické partie stávkují, zato prsa ti hubnou víc, než bys chtěla.

S tímhle cvičením o prsa nepřijdeš

Podprsenka
zdroj: Thinkstockphotos Podprsenka
aktualizováno 23.06.2014, 10:26 | 23.06.2014, 10:26 | Krasna.cz/trm

Tělo je nevyzpytatelné. Když se rozhodneš, že začneš cvičit, abys shodila nechtěné centimetry na bříšku, stehnech a bocích, zrovna tyhle problematické partie stávkují, zato prsa ti hubnou víc, než bys chtěla.

Je tedy cvičení úplně zbytečné? To rozhodně ne! Jen se při výběru rozhodni pro takové cviky, které se zaměřují na problematická místa a nehubneš při nich celou postavu. Pak se o svá pěkná prsa bát nemusíš.


Tělo obvykle nejprve začne spalovat tuky z horní poloviny těla, viditelně tedy ubíráš v obličeji, ramenou, na rukách a v prsou. Jenže pokud už teď máš pocit, že k tobě v případě velikosti podprsenky nebyla příroda dvakrát moc štědrá, určitě tu nechceš hubnout ještě víc.


Proto je potřeba vybrat si pohyb, který se zaměřuje na dolní polovinu těla. Bude potřeba rozpohybovat nohy, a horní část nechat v klidu relaxovat. Které pohybové aktivity jsou pro tebe to pravé?

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Cviky na břicho, které skutečně fungují!
Cvičení pro lenochy
Cvičení na zadek, u kterého se nezapotíš


Chůze


Obyčejnou chůzí své tělo nijak nezatěžuješ, protože je pro něj přirozená, přitom ho ale rozpohybuješ a dostaneš do formy. Pokud bychom pravidelně chodili a přiměřeně jedli, žádná nadváha nám nehrozí! Při této formě pohybu se aktivně zapojuje více svalových skupin naráz, proto je to pro tělo přínosnější pohyb, než některé jiné sporty. Díky chůzi si zlepšuješ správné držení těla, zrychluješ oběhový a lymfatický systém (sbohem, celulitido) a hubneš přesně ty partie, které chceš: bříško, hýždě, stehna a lýtka.

 

Aqua Spinning
(Foto: Oficiální zdroj)

 

Aqua spinning


Šlapání na kole je pro problematické partie dolní poloviny těla účinný prostředek, pokud si ho ale ještě trochu ztížíš, bude efekt o to viditelnější. Místo klasického spinningu vyzkoušej aqua spinning. Cvičíš při něm úplně stejně jako na suchu, jen musíš počítat s větším odporem vody. Tohle cvičení je sice účinnější, ale zároveň šetrnější k tvým kloubům, voda má navíc příjemně masážní účinek, podporuje prokrvení a perfektně zabírá proti celulitidě.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Sportuj a hubni se SUPER SLEVAMI

 

Šlapání ve vodě si můžeš užít, i když si jdeš jen normálně zaplavat. Než vylezeš z bazénu, dopřej si intenzivní pětiminutovku, kdy odplav do hloubky a šlapej vodu. Rychle a intenzivně, jako když jsi v dětství neuměla plavat a snažila se udržet nad hladinou za každou cenu. Tím aktivuješ spalování tuků, rozproudíš lymfatický systém a urychlíš odvádění toxinů z těla.

 

VacuShape
(Foto: Oficiální zdroj)

 

Sportuj pod tlakem

 

Cvičení pod tlakem funguje. A teď nemyslím dohled přísného trenéra, i když ten nikdy není na škodu. Sportovní aktivity v podtlaku násobí tvou snahu. Speciální přístroj VacuShape ti pomáhá spalovat tuky a bojovat s celulitidou právě tím, že lépe prokrvuje problémové partie spodní části těla. Od pasu dolů jsi uzavřena v tomto speciálním přístroji a jednoduše chodíš. Kombinace aerobního pohybu chůze a řízeného podtlaku znásobuje výsledný efekt na tvé postavě.



14 hlasů
Vaše hodnocení