Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Hledáš, čím si do léta vytvarovat dolní polovinu těla? S těmito cviky to zvládneš.

Ty správné cviky pro tvůj zadeček a stehna

Sexy v plavkách
zdroj: Thinkstockphotos Sexy v plavkách
aktualizováno 15.04.2013, 12:53 | 15.04.2013, 00:00 | Krasna.cz/lk

Hledáš, čím si do léta vytvarovat dolní polovinu těla? S těmito cviky to zvládneš.

Co si budeme povídat, i když to tak venku lecky ještě nevypadá, léto se blíží a zanedlouho (snad) budeme nastavovat těla slunečním paprskům na plážích u řek, rybníků a moří. Jenomže dlouhá a úmorná zima hodně sváděla k tomu, abychom flákaly cvičení, a proto možná těla některých z nás nevypadají tak, jak bychom si představovaly. Naštěstí máš ještě dost času s tím něco udělat, ale musíš začít hned a poctivě se snažit. Pak se za sebe na pláži určitě nebudeš muset stydět.

Dneska si představíme několik cviků, které ti spolehlivě vytvarují dolní polovinu těla, tedy hlavně zadeček a stehna. Před posilováním se ale nezapomeň zahřát a protáhnout, aby ses nezranila, zbytečně si nenatáhla svaly a taky spálila nějaký ten tuk.

 

Zadeček
Chtěla bys mít krásně vypracovaný zadeček? Tak makej! (Foto: Thinkstockphotos)

 

Budeš potřebovat jenom židli, nebo něco, o co se můžeš opřít, abys udržela rovnováhu.

Postav se k židli na pravou nohu, rukama se chytni za opěradlo a levou nohu zanožuj, co nejvýš můžeš, aniž by ses při tom nějak prohýbala v zádech. Koleno levé nohy můžeš lehce ohnout. Zopakuj osmkrát, poté zrychli tempo, zkrať rozsah pohybu a zopakuj šestnáctkrát. Poté vyměň nohy a celou sérii zopakuj. Zacvič tedy celkem dvakrát na obě nohy.

PŘEČTI SI TAKÉ:
Přihlaste se do soutěže a užijte si hubnutí naplno
10 cviků pro sexy postavu
Jak najít motivaci ke cvičení

Do dalšího cvičení zařadíš ještě podřep, musíš si tedy poodstoupit od židle do vzdálenosti natažených rukou. Podřep, zanožení pravé nohy, podřep, zanožení levé nohy, celkem šestnáctkrát. Dávej opět pozor, aby ses nepředkláněla. Poté opět šestnáctkrát na obě nohy v rychlém tempu, teď už bez střídání.

Teď nohu zanožuj osmkrát v rychlejším tempu, pak zastav v zanožení a pomaleji přitahuj patu k zadečku, nakonec ještě rychlou osmičku. Vyměň nohy a celou sérii zopakuj.

Předklonem protáhni nohy a zadeček.

Postav se bokem k židli a prováděj střídavě výpady dopředu na obě nohy, celkem osmkrát. Pak nech jednu nohu vepředu, pata této nohy bude až před kolenem, sniž těžiště a udělej  šestnáct krátkých rychlých hmitů. Vyměň nohy.

 

Posilování nohou
Výpady určitě znáš, jsou namáhavé, ale skvěle zabírají. (Foto: Thinkstockphotos)

 

BUDE TĚ ZAJÍMAT: 
Padesátnice Yvetta Blanarovičová ukázala stehýnka v kraťáskách
3 nejúčinnější metody, jak dosáhnout krásně plochého bříška!
Pas jako proutek: Cviky pro ploché bříško

 

Následuje další protažení. Polož jednu nohu na sedák židle a skloň se k ní, co nejblíže můžeš. Napočítej do desíti a nohy vyměň.

Ano, víme, že tyto cviky nejsou žádnou novinkou. Jsou ale sakra účinné a můžeš je cvičit doma, takže žádné vymlouvání a hurá do toho.



10 hlasů
Vaše hodnocení