Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Rozhodla ses zhubnout, ale teď řešíš povislou kůži? Ať už jsou tvé problémy z čehokoliv, neházej flintu do žita. Není na tom nic těžkého.

Problematické partie: víme, jak je zpevnit!

aktualizováno 29.11.2011, 08:15 | 29.11.2011, 00:00 | tej

Rozhodla ses zhubnout, ale teď řešíš povislou kůži? Ať už jsou tvé problémy z čehokoliv, neházej flintu do žita. Není na tom nic těžkého.

Kůže po výrazném zhubnutí ztratí elasticitu, což způsobí třeba povadlé bříško, zadeček a stehna. Péče o to je poslední tečkou na cestě ke štíhlé postavě. Neboj se, že to nyní nevypadá vůbec hezky. Všechno se dá napravit a na tomto není nic extra těžkého. Vyžaduje to pouze trpělivost a chuť. Můžeš si dokonce i vybrat z několika možných procedur.

 

Cviky po zpevnění bříška

 

Bříško hubnutím trpí nejvíce a v následné fázi je to znát. Chceš ho mít zcela ploché? Zkus osvědčené cviky. Mysli na to, že se musí zpevnit všechny svaly, což vyžaduje minimálně tři druhy cviků. Začínej vždy tím, že provedeš každý cvik dvacetkrát po třech sériích. Pauze mezi sériemi by měla být krátká, ale dostatečná na to, abys uvolnila svaly. Pro první část posilování jsou nejlepší sedy-lehy, nebo simulovaná jízda na kole. Snaž se myslet na to, že cvičíš břišními svaly, nikoli zády. Druhou část břicha posilníš snadným cvikem. Lehni si na záda a ruce dej podél těla. Pokrč nohy a zvedni je do vzduchu. S výdechem přibliž kolena k hlavě tak, aby se ze země zvedly hýždě a dolní část zad. Chvíli vydrž a s nádechem povol, ale ne úplně. Mysli na to, že se během celého cviku zvedá jen zadeček a ne ramena. Posledním cvikem je posílení šikmých břišních svalů. Lehni si na záda, pokrč nohy jako, bys dělala sedy-lehy a ruce dej za hlavu. S výdechem dej pravý loket k levému kolenu, vydechni a zopakuj na druhou stranu. Při cvičení zvedej jen hlavu a lopatky, záda nech na zemi.

 

 

Cviky pro zpevnění zadečku

 

Za krásným zadečkem se ohlédne každý. Tak hurá do toho. Klekni si a rukama se opři o zem. Zvedni jednu nohu do pravého úhlu a jemně kmitej nahoru a dolů. Opět platí, že zakmitáš každou nohou dvacetkrát, poté si dáš pauzu a začneš znovu. Celkem se každá noha kmitne šedesátkrát. Na zadeček je kmitání nejlepší a můžeš ho kombinovat. Zkus nohu natáhnout nebo pokládej nohu nahoru a dolů, ale země se nedotýkej.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Ideální zimní jídelníček pro tvou štíhlou linii

Vážně potřebuješ zhubnout?

Vyčaruj si štíhlé bříško i v zimě

 

Cviky pro zpevnění stehen

 

Vymyslet účinné cviky na stehna je celkem umění, protože většina cviků se zaměřuje na jediný sval. Pokud však zkombinuješ tyto tři cviky, uvidíš, že se výsledek dostaví. Jedním z kvalitních cviků jsou výpady, které můžeš ztížit tím, že si dáš do rukou činky. Nemáš je? Skvěle je nahradí pet lahve naplněné vodou! Další cvik? Vezmi si znovu činky a postav se. Předkloň se s nádechem a s výdechem narovnej záda. Celou dobu měj napnuté nohy, protože, když je pokrčíš, posiluješ jiné svaly.

 

Cviky na posílení prsou

 

Ochablá prsa také nejsou hezké, ale můžeš si je zpevnit, což bude mít za důsledek sice trochu menší, ale pevné poprsí. Znovu budeš potřebovat činky, ale tentokrát budeš ležet na zádech. S výdechem činky malým obloukem zvedej vzhůru a pomalu pokládej zpátky. Nejúčinnější formou, je tento cvik provádět na lavici, kde můžeš dát ruce níž. Směr obloučku je u každého jiný, zkus to a uvidíš, kdy budeš cítit tlak na prsních svalech.

 

 

Bodylifting

 

Nebaví tě únavné cvičení a chceš mít pevnou kůži hned? Vyzkoušej bodylifting, který účinně zpevní a vypne povadlou kůži. Nejedná se zde o žádnou operaci. Jedná se o prohřátí pokožky infračerveným světlem, které působí až 3 milimetry pod kůži. Světlo skvěle koaguluje měkké tkáně, čímž pokožce navrací pružnost. Výsledek vidíš téměř okamžitě a za hodinu jsi hotová. Obrovskou nevýhodou je cena tohoto zákroku. Třeba za bodylifting zadečku dáš až devět tisíc.

 

Kavitační liposukce

 

Tento parádní přístroj toho umí opravdu hodně. Odstraňuje estetické vady, nahromaděnou tukovou vrstvu, snižuje projevy celulitidy a zpevňuje pokožku. To vše zvládá pomocí ultrazvukových vln, takže se jedná o bezbolestnou proceduru. Největší výhodou je fakt, že se tukové buňky vyplaví, tudíž se nemusíš bát žádného jo-jo efektu. Důležitá je příprava na kavitaci, která začíná 24 hodin před plánovanou procedurou. Stačí pouze pít minimálně dva litry vody před kavitací, ale i několik dní po tom. Ptáš se proč? Tukové buňky se nejlépe odplavují močí, čímž jim musíš trochu pomoci. Výsledky poznáš již po první proceduře, ale záleží jen na tobě, jaká je tvá představa a kolik jich budeš absolvovat. Celý zákrok stojí od dvou tisíc, záleží na místě, které chceš zhubnout.

 

 

Zpevňující krémy

 

Nejlepší je kombinovat zpevňující krémy s jiným druhem cvičení, ale pokud seženeš kvalitní značku, postačí i tohle. Je to však běh na dlouho trať a nečekej výsledky za týden. Musíš striktně dodržovat doporučené postupy. Většinou se krém maže na „postižená“ místa ráno a večer. Následuje důkladné promasírování do té doby, než se krém zcela vstřebá. Bohužel ne každý krém zaručuje úspěšnost a na každého působí něco jiného. Kamarádce pomohla jedna značka, tobě pomůže třeba jiná. Chce to zkoušet. Rozhodně na tomto však příliš nešetři, ale neznamená to, že si musíš kupovat zpevňující krémy za tisíce.
 



3 hlasů
Vaše hodnocení