Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Sníš o perfektním pozadí, ale místo pravidelného cvičení si jen hledáš výmluvy? Takto ke krásnému zadku nepřijdeš ani omylem. Nezoufej, víme, jak na to!

Vyformuj si sexy zadeček

cviky na zadek 3
zdroj: Thinkstockphotos cviky na zadek 3
aktualizováno 01.01.2015, 00:43 | 01.01.2015, 00:43 | Krásná.cz/MyŽeny.sk

Sníš o perfektním pozadí, ale místo pravidelného cvičení si jen hledáš výmluvy? Takto ke krásnému zadku nepřijdeš ani omylem. Nezoufej, víme, jak na to!

Cvičení je dřina, ale ten šťastný pocit, který po namáhavé "makačce" v posilovně následuje, je nepopsatelný. A co teprve ten neskutečně sexy zadek, který budeš mít ...

 

Výmluvy, že nemáš čas, jsou staromódní! Pokud ti v překročení prahu posilovny brání ostych, vylez z ulity alespoň doma a při sledování oblíbeného seriálu si obývák proměň v malou "posilku". Je to zcela zdarma!


V sestavě každého personálního trenéra jsou zažité dřepy. Rozkroč se na šířku ramen, ruce překřiž na prsou a udělej podřep, jakoby ses chtěla posadit na židli, ale v poslední chvíli si to rozmyslíš a opět se napřímíš. Důležité je držet paty i špičky na podlaze a dávat pozor na správné držení zad. Dvacet dřepů ve dvou sériích ti zabere pár minut, ale tvůj zadek ti za to poděkuje!

 


Velmi účinné jsou i tzv. dynamické dřepy, které zakonči výskokem. Budou trochu namáhavější a zrychlí ti puls, ale při pravidelném cvičení se dočkáš jejich účinku na vyformování dokonale oblého zadečku. Pro ztížení si přiber činky nebo závaží na kotníky.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Sexy zadek bez posilovny? Máme podrobný návod!
Jak na štíhlé boky a pevný zadeček
Cvičení na zadek, u kterého se nezapotíš

 

Skvělý cvik na formování zadečku jsou také výpady. Udělej krok vpřed, pokrč kolena, ruce můžeš nechat v bok. Snaž se udělat co nejdelší výpad a dbej na to, aby tvá kolena svírala pravý úhel. Cvičení opakuj na každou nohu ve dvou sériích.

 

 

 

Lehni si na zem, opři se o ruce a jednu nohu natáhni za sebe. Stáhni zadek a druhou nohu zvedej v pravidelných intervalech alespoň ve dvou sériích. Nohy prostřídej a posiluj tak zadní hýžďové svaly. Zároveň si procvičuješ i držení rovnováhy a zádové svaly. Skvělé, ne?

 

Při takto jednoduchých cvicích nebudeš potřebovat činky, ani jiné pomůcky na posilování. Udělej radost sama sobě a dopřejte si pár jednoduchých cviků několikrát do týdne. Uvidíš, že výsledek se brzy dostaví. A jak se pak odměnit? Co třeba novým svůdným spodním prádlem?



15 hlasů
Vaše hodnocení