Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Ráda bys zformovala postavu, ale cvičení tě nebaví? Našli jsme pro tebe takové, které ti sedne. Žhavý trend hollywoodských hvězd dorazil i k nám a díky zábavnému cvičení si můžeš hravě a rychle vypracovat sexy postavu i ty.

Zábavné cvičení pro postavu k nakousnutí

aktualizováno 08.02.2012, 00:00 | 08.02.2012, 00:00 | Krasna.cz/trm

Ráda bys zformovala postavu, ale cvičení tě nebaví? Našli jsme pro tebe takové, které ti sedne. Žhavý trend hollywoodských hvězd dorazil i k nám a díky zábavnému cvičení si můžeš hravě a rychle vypracovat sexy postavu i ty.

Tohle vlastně není ani tak cvičení, jako spíš zábava. Vyblbneš se a necítíš při tom, že se tvé svaly vlastně namáhají. Hoopnotica přináší možnost hravého cvičení spojeného s žhavými tanečními prvky. Cvičením hooping spaluješ až 600 kal za hodinu, což se rovná 1 hodině běhu - s tím rozdílem, že hooping je o hodně zábavnější!


Podstatou cvičení je manipulace se speciálně navrženým kruhem "hoop". Možná si ještě vzpomeneš na své dětské hry s obručí . Tohle funguje na stejném principu. Speciálně navržený kruh pracuje s tvým tělem a snaží se o maximální váhový úbytek a tvarování a tonizaci postavy.

 


S hoop kruhem můžeš cvičit klidně doma, na internetu najdeš spoustu videonávodů (určitě zavítej na hoopmania.cz a hooping.cz), nebo si pořiď některé z instruktážních DVD. Inspiraci, jak cvičit, najdeš v tomto videu.


 


Můžeš navštěvovat i lekce hoopingu, mrkni třeba na kurzy v Praze (hoopnoticaeurope.com, sokolvinohrady.cz/hoop-dance), nebo hledej toto cvičení ve svém okolí (najdeš ho jako hooping, hoopnotica nebo hoop dance). Můžeš si vybrat mezi cvičením hula hoop, kdy jen točíš obručí, nebo vytuněnější hoopnoticou, která do cvičení zapojuje taneční prvky a meditativní cviky.
 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Módní triky: Zamaskuj oplácané bříško
Vyčaruj si štíhlé bříško i v zimě
Zpevni břicho během měsíce

 

Při cvičení spálíš mnoho nadbytečných centimetru, zrychlí se ti metabolismus, zpevníš tělo, zbavíš se bolesti zad a posílíš si sebedůvěru. S kruhem hoop si zvýšíš svou flexibilitu, zvýrsazní se ti pas, naučíš se lepší koordinaci a zaručeně si zlepšíš náladu.


Hodláš si pořídit vlastní obruč? Máme pro tebe pár tipů na její koupi. Čím větší průměr cvičební náčiní má, tím snadněji se bude používat. Obruč s větším průměrem je delší – takže déle trvá, než tě oběhne a ty se tak můžeš „kroutit“ pomaleji. Začátečníci by proto nikdy neměli používat obruč s průměrem menším než 80 cm. Podobná rovnice platí i u váhy. Těžší obruč se snáze ovládá a má větší setrvačnost, takže ti bude méně padat.



4 hlasů
Vaše hodnocení