Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Stačí k tomu deset jednoduchých cviků.

Zbav se břicha za týden!

Posilování břišních svalů
zdroj: Thinkstockphotos Posilování břišních svalů
aktualizováno 03.04.2014, 12:21 | 03.04.2014, 00:00 | krasna.cz/tvnoviny.sk

Stačí k tomu deset jednoduchých cviků.

Cesta k pevnějšímu a zároveň plochému bříšku je i v deseti jednoduchých cvicích, ke kterým nepotřebujeme žádné náčiní a ani mnoho prostoru, protože se cvičí ve stoje.

 

Právě břicho patří k nejproblematičtějším partiím na těle, protože se zde ukládá nadbytečný tuk a je na něm velmi dobře vidět, kdo pro svou postavu něco dělá a kdo ne.


Znamená to ale také to, že když se rozhodnete břicho zpevnit, půjde to, protože na svalech se toto cvičení projeví poměrně rychle. Budete možná překvapené, že se až tak moc nenadřete, ale pamatujte si, že cvičit musíte denně! V tom se břišní svaly liší od jiných částí těla, kde se naopak každodenní cvičení kvůli přetížení a nutnosti regenerace nedoporučuje.

 

 

Trenéři dobře vědí, že na linii vašeho pasu se cvičení pozitivně projeví už po jednom týdnu. Musíte v něm samozřejmě pokračovat, pokud chcete, aby byla změna trvalá, nebo abyste v pase ztratila pár centimetrů.

 

Nezapomeňte přitom dbát i na zdravou výživu. Zapomeňte zejména na přejídání. Dobré je také, když kromě břicha přidáte i na celkovém pohybu.

 

Nemusíte se bát nějakých těžkých cviků. Postačí i ty, které si zřejmě pamatujete ještě z hodin tělesné výchovy. Patří sem zvedání nohou, dotýkání se špiček nohou oběma rukama zároveň, skákání nebo vlnění boky. Důležité je, abyste cviky dělala správné, důsledně a abyste střídala dynamičtější s pomalými.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Cviky na břicho, které skutečně fungují!
Konec moření: Na krásné břicho stačí 90 sekund denně!
Džusová očistná dieta: Ploché břicho za víkend

 

Desetiminutovka NA ZÁCHRANU POSTAVY

 

Každý cvik byste měly dělat 45 sekund a dalších deset sekund máte na pauzu a vydýchání se. Cviky si můžete prohlédnout i na následujícím videu.

 

 

Pozor, cviků je šest. Deseti minut cvičení dosáhnete tím, že ty cviky, které to vyžadují, uděláte na obě strany.

 

1. cvik

Postavte se zpříma, nohy rozkročte zhruba dvacet centimetrů od sebe, ruce vzpažte nad hlavu. Pomalu tahem zvedejte jednu nohu do vodorovné polohy a zároveň dejte ruce dolů tak, aby byly dlaně na úrovni kolen. Procvičte obě nohy.

 

2. cvik

Uchopte oběma rukama míč, jednu nohu zvedněte a pokrčte v koleni tak, aby bylo stehno vodorovně s podlahou. Míč stále držte oběma rukama, zvedněte nad rameno na opačné straně těla a šikmo přes břicho ho dávejte vedle druhého boku, pak si strany vyměňte.

 

3. cvik

Zatímco paže držíte zvednuté na úrovni ramen, poskakujte na místě tak, abyste protáčely trup a opačnou stranu než nohy.

 

4. cvik

Co nejvíce se rozkročte, dejte ruce v bok a otáčejte tělem ze strany do strany, zatímco se budete snažit udělat co největší oblouk. Strany střídejte.

 

5. cvik

Šikmo zvedejte kolena, zatímco budete spojené paže dávat šikmo dolů oproti zvedající se noze a nakonec je dáte na stranu podél boku.

 

6. cvik

Pomalu dávejte dolů loket pokrčené ruky a zároveň na stejné straně těla zvedejte koleno do strany.

 

ČTĚTE TAKÉ:

Jak vás změní posilovna: Podívejte se na ty, kteří to nevzdali

Rozvádějící se dcera Habery má nového chlapa! Je to trenér fitness



5 hlasů
Vaše hodnocení