Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Už dlouho chceš začít cvičit a ne a ne se k tomu donutit? Mám pár rad, které ti určitě pomůžou.

Jak se donutit cvičit?

fitness - 2
zdroj: Thinkstockphotos fitness - 2
aktualizováno 16.08.2014, 00:00 | 16.08.2014, 00:00 | Hančí/Krasna.cz

Už dlouho chceš začít cvičit a ne a ne se k tomu donutit? Mám pár rad, které ti určitě pomůžou.

1. Napiš si cíle

 

Napiš si na papír, kolik chceš zhubnout. Rozděl to do různých kategorií. Břicho, stehna ..podle toho, co budeš posilovat. Ke každé části napiš o kolik. Př. STEHNA - 3cm. Postupně si cíle kroužkuj podle toho, zda jsi cíl splnila. V hlavě si zkus představit již podle tebe dokonalou postavu a jdi si za ní.


2. Vyfoť se

 

Vyfoť si postavu a každý den po cvičení si ji zase vyfoť. Až uvidíš změnu, budeš spokojená a do cvičení se budeš hrnout sama.

 


3. Pro a proti

 

Vezmi si papír a sepiš si klady cvičení, až budeš mít klady, sepiš si zápory. Poté vyškrtej zápory které si schopna obětovat. Před cvičením se vždy na tento papír podívej a řekni si, proč do toho jdeš.


4. Motivace

 

Najdi si třeba na internetu fotografii, která tě bude motivovat. Dej si jí jako tapetu, nebo na nějaké místo, aby jsi na ni dobře viděla. Fotka by tě měla donutit cvičit.


5. Hudba

 

Udělej si tvůj playlist skladeb, které máš ráda a které tě pořádně nabudí. Při těch pomalejších můžeš začít s rozcvičkou a poté, co se hudba bude stupňovat, začni cvičit.


6. Film

 

Pusť si nějaký film, který se ti líbí, ale už ho znáš téměř nazpaměť. Před televizi si dej karimatku nebo deku a při cvičení můžeš poslouchat.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Chceš zhubnout? Body Body opravdu zabírá!


7. Příroda

 

Sežeň kamarádku a jděte si zaběhat do přírody, přitom si spolu můžete popovídat a určitě tě bude víc bavit běhat s někým, než sama.


8. Čas

 

Důležité je, aby sis stanovila čas, kdy budeš cvičit. Tvé tělo si to zapamatuje a nebudeš se do toho muset tolik nutit. Nejlepší je si cvičení rozdělit a dělat půlku ráno a půlku večer.
Nezapomeň se před cvičením pořádně protáhnout. Probudí to tvé tělo a připraví to svaly na cvičení.



1 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •