Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Určitě to znáš. Je nový rok a tak na sobě chceš začít pracovat a něco změnit. Chceš mít lepší postavu, lepší fyzičku a zkrátka se cítit lépe. Jenže odhodlání ti vydrží tak týden a pak už se ti cvičit nechce, nemáš na to čas nebo začneš přece zítra.

Jak konečně začít cvičit... a vydržet u toho

blogerka
zdroj: Archiv blogerky blogerka
aktualizováno 17.01.2019, 00:00 | 17.01.2019, 00:00 | Karolína Rejmontová/Krasna.cz

Určitě to znáš. Je nový rok a tak na sobě chceš začít pracovat a něco změnit. Chceš mít lepší postavu, lepší fyzičku a zkrátka se cítit lépe. Jenže odhodlání ti vydrží tak týden a pak už se ti cvičit nechce, nemáš na to čas nebo začneš přece zítra.

Jako ten největší lenoch, který se překonal a naučil se být na cvičení (možná i trochu) závislý, pro tebe mám tipy, jak u cvičení vážně vydržet.

 

Najdi si něco, co tě bude bavit


Nemá cenu se trápit ve fitku, když to nesnášíš, je tam na tebe moc lidí a hluku. A zase nemá cenu chodit na jógu, když ti přijde nudná. Zkrátka si najdi něco, co tě bude bavit a budeš se na to těšit. Většina sportovních center, ať už jde o fitko, tanec nebo třeba tu jógu, nabízí první zkušební hodinu zdarma. Takže klidně vyzkoušej pár aktivit, než najdeš tu pravou.

 

Zapoj kamarády a sociální sítě


Zeptej se kámošů/kámošek, jestli by se nechtěli přidat. Když se zeptáš, třeba získáš super parťáka, se kterým do toho půjdete společně. Mrkni taky na sociální sítě, kde je spousta skupin, kam lidé dávají tipy na cviky, jídla a sdílí své příběhy. Věř mi, že ti to pomůže v motivaci a uvidíš, že v tom nejsi sama.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

5 tajných benefitů cvičení, o kterých jsi dosud neslyšela
Nejčastější chyby, které holky dělají při cvičení
Revoluce ve cvičení! Stačí jen 60 sekund intenzivního cvičení

 

Udělej si z toho rutinu


Tohle je pravděpodobně ta nejdůležitější rada v tomhle článku! Ze cvičení musíš udělat součást svojí týdenní rutiny, protože jinak ti to dlouho nevydrží. Začni tím, že si dáš za cíl jít cvičit každé pondělí. A pokus se to za žádných okolností neporušit. Pak přidej další dny, ale minimálně ten jeden den jdi cvičit vždycky. Uvidíš, že díky tomu u cvičení vydržíš daleko dýl.

 

Nevaž se a vyfoť se


Vážit se podle mě vůbec nemusíš a daleko důležitější je sledovat pokrok na svém těle. Stoupni si před zrcadlo ve spodním prádle a vyfoť se, než začneš cvičit. Pak to stejné udělej po měsíci. Uvidíš, že tam bude rozdíl. Nepolevuj a vždycky, když budeš chtít se cvičením skončit, se podívej na tu první fotku.

 

Sleduj mě na Instagramu – karol.rejmontova . V Instastories sdílím zážitky z fitka, tipy na jídla a spoustu dalšího.

 

A když se ti to nepovede a polevíš, tak to nevzdávej a začni prostě znovu. Vždyť přece každý jsme jenom člověk.



0 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •