Režisér filmu District 9 přichází s dalším podařeným kouskem. Sci-fi odehrávající se v jihoafrickém Johanesburgu, s cool postavami a roztomilým robotem.

RECENZE: Chappie

Chappie
zdroj: oficiální zdroj Chappie
aktualizováno 14.03.2015, 00:00 | 14.03.2015, 00:00 | Karolína Rejmontová/Krasna.cz

Příběh

Děj filmu Chappie se odehrává v nedaleké budoucnosti, kde na dodržování pořádku dohlíží policejní roboti. Ty vymyslel Deon Wilson (Dev Patel) pro firmu na výrobu zbraní Tetravaal. Jednoho dne Deon vytvoří umělou inteligenci, která se chová jako člověk a potřebuje ji někde vyzkoušet. Proto ukradne rozbitého robota a chce to na něm otestovat. Než se dostane domů unesou ho gangsteři, kteří chtějí jeho znalost policejních robotů zneužít při přepadení. Nabídne jim, že mohou použít robota s umělou inteligencí pokud se pokus povede. Robot opravdu “obživne” a pojmenují ho Chappie. Postupně se všechno učí jako male dítě a gangsteři se ho snaží připravit na přepadení, I když to někdy nejde moc dobře. Chappie se stává hrozbou pro společnost a a terčem číslo jedna.

Chappie

Můj pocit

Film se mi líbil. Líbila se mi věrohodnost robotů, kteří byli vážně dobře udělaní. Také styling gangsterů na mě zapůsobil. Členové gangu mluví s vtipným přízkvukem, mají ulítlé účesy a nosí barevné oblečení. Potetovaného drsňáka ve žluté mikině se smajlíkem nevidíme ve filmech moc často :). A v neposlední řadě Chappie. Je tak strašně roztomilý, že to bylo na filmu snad nejlepší. A už jen kvůli tomu se film vyplatí vidět.

Chappie

Hodnocení
CSFD: 74%