Měl zavést Sněhurku do lesa a tam ji zabít. Místo toho ji ale zachránil a stal se legendou. Tentokrát se ale musí postavit nejen Ravenně, ale i její mocné sestře Freye. Obstojí obyčejný smrtelník v boji proti sestrám, když je jedna nebezpečnější n...

RECENZE: Zimní válka je povedená fantasy podívaná

The huntsman
zdroj: oficiální zdroj The huntsman
aktualizováno 21.04.2016, 00:00 | 21.04.2016, 00:00 | Karolína Rejmontová/Krasna.cz

Měl zavést Sněhurku do lesa a tam ji zabít. Místo toho ji ale zachránil a stal se legendou. Tentokrát se ale musí postavit nejen Ravenně, ale i její mocné sestře Freye. Obstojí obyčejný smrtelník v boji proti sestrám, když je jedna nebezpečnější než druhá?

Dřív než Lovec potkal Sněhurku…

Děj filmu se odehrává v době, kdy ještě Sněhurka nebyla na světě a královna Ravenna (Charlize Theron) se mohla bez obav svého zrcadla ptát, kdo je na světě nejkrásnější. Starosti jí dělá jen její mladší sestra Freya (Emily Blunt), která je v jejích očích příliš měkká. Když ale Freya tragicky přijde o své dítě, změní se v Ledovou královnu, která chce dobýt svět. Kvůli tomu začne unášet děti a vychovávat z nich nelítostné válečníky. Těmi jsou i Erik (Chris Hemsworth) a Sára (Jessica Chastain), kteří vynikají svými schopnostmi, ale i vzájemnou nákloností. To ale Freya považuje za největší zločin a tak Erika potrestá ztrátou Sáry a vyhnanstvím. Navíc se chystá zmocnit kouzelného zrcadla své sestry Ravenny, aby byla neporazitelná. Erik ho musí ukořistit dřív a obstát v boji proti dvěma nebezpečným sestrám.

The huntsman

Moje hodnocení

“Jednička” Sněhurka a lovec mě zas tak moc nenadchla, a tak jsem se šla na film podívat spíš ze zvědavosti, ale Lovec: Zimní válka mě vážně překvapil. Pohádky a fantasy filmy mám ráda a tohle byla povedená kombinace obojího. Film nebyl nijak zdlouhavý a pořád bylo na co se dívat. Líbilo se mi, že se děj odehrával jak před dějem prvního filmu, tak i po, takže to hezky navázalo na původní příběh. Ale zároveň nemusíš vidět první film, aby se ti líbil tenhle, protože na něj vyloženě nijak nenavazuje. Rozhodně musím pochválit i kostýmy, make-up a vlasy Ravenny a Frey, protože byly naprosto úžasný a jejich krásně zaplatené vlasy bych vážně chtěla mít. Film můžu jen doporučit, protože jde o zajímavou fantasy podívanou.

Režie: Cedric-Nicolas Troyen
Scénář: Evan Spilitopolus, Craig Mazin
Hrají: Chris Hemsworth, Charlize Theron, Jessica Chasten, Emily Blunt, Sam Claflin, Nicko Frost