Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Smoothie je chlazený nápoj namíchaný z čerstvého ovoce nebo zeleniny, proto je plný vitaminů.

Udělej si letní smoothies

Smoothie
zdroj: Thinkstockphotos Smoothie
aktualizováno 27.08.2012, 00:00 | 27.08.2012, 00:00 | Kikush/Krasna.cz

Smoothie je chlazený nápoj namíchaný z čerstvého ovoce nebo zeleniny, proto je plný vitaminů.

Mimo toho se do smoothies nápojů přidává třeba cukr, drcený led, jogurt, mražené ovoce nebo také med. Tyto nápoje mohou také obsahovat kousky čokolády, oříšků, ovesných vloček... Smoothies je osvěžující lehký nápoj, který má konzistenci mléčného nápoje, někdy je ale i hustější.

Smoothies se dělá z ovoce i zeleniny, například rajčatové smoothies je velmi zdravé pro náš organismus díky vysokému obsahu antioxidantů.

Potřebuješ:
- dva šálky nakrájených rajčat na kostičky
- jablečnou šťávu
- rajčatovou šťávu (vymačkat z rajčat)
- šálek nakrájené mrkve
- vhodný je i celer
- led

Vše vhoďte do mixéru a rozmixujte.

Rajčata obsahují biotin, který napomáhá ke zdravé pokožce, vlasům a nehtům. Obsahují také látku tyramin, která vyvolává dobrou náladu.

PŘEČTI SI TAKÉ:
Osvěžující drinky pro horké letní dny
Víš, co piješ? Pozor na kalorie v nápojích

Můj návod na borůvkové smoothies
Potřebuješ:

- 1 kelímek borůvkového jogurtu
- hrst borůvek
- trochu mléka

Vše rozmixovat a našlehat.

 

Smoothie
(Foto: krasna.cz/archiv blogerky)

 

Ráda mám i banánové smoothies
Potřebuješ:

- šálek nízkotučného mléka
- 1 nakrájený banán
- pár lžiček vanilkového cukru

Vše podle chuti rozmixovat. Banán má vysokou energetickou hodnotu, je skvělým zdrojem draslíku a vitaminů A, B a i C.

Hodí se i jahody
Velmi oblíbenou ingrediencí pro smoothie jsou jahody, příjemně náboj zabarví a dají se kombinovat s velkou částí ovoce (banán, pomeranč, jablko, musím doporučit i mrkev).

Potřebujeme:
- bílý nebo jahodový jogurt
- broskev nebo banán
- 1-2 šálky jahod
- trochu mléka, dobrá je i šlehačka

Poté rozmixovat a nejlépe i našlehat.

Pozor! Myslet musíš i na to, jestli chceš dietní lehký smoothies, a nebo ti nevadí mléko, které není nízkotučné, a jogurt, který má nějaká ta procenta tuku.

Děláš smoothies? Máš nějakou zkušenost s ním?
 



3 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •