Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Jak dostat svou postavu do formy a přitom se o nic neošidit? Mám pro tebe tipy, které ti zaručeně budou chutnat a navíc tak pomůžeš svému zdraví!

Zhubni s osvěžujícícmi jarními saláty!

Zeleninový salát
zdroj: Thinkstockphotos Zeleninový salát
aktualizováno 06.05.2013, 00:00 | 06.05.2013, 00:00 | Lola-J/Krasna.cz

Jak dostat svou postavu do formy a přitom se o nic neošidit? Mám pro tebe tipy, které ti zaručeně budou chutnat a navíc tak pomůžeš svému zdraví!

Žít zdravě znamená o sebe pečovat. Jak po duševní, tak i po fyzické stránce. Dosáhnout toho můžeš poměrně jednoduše - stačí pohyb a správná strava. I mě toto téma docela zajímalo, tak jsem se dívala po nějaké inspiraci. Nakonec mi v rukou skončilo květnové vydání TopDívky, které tomu věnovalo celou dvojstránku plnou nápadů!

Rozhodla jsem se pro saláty, což se nabízelo jako jedno z nejlepších řešení. Potřebuji totiž přestat se zbytečně tučným a sladkým jídlem, zvlášť v odpoledních hodinách a večer. Ráno tělo sbírá energii, proto si klidně dopřej něco sladšího - během dne to dobře spálíš. Klidně si můžeš zkusit i na snídani připravit nějaký ovocný salát, ale nedoporučuji každý den žít jen ze salátů. Nic se nemá přehánět.

Hledala jsem něco, co by nepůsobilo suše, nasytilo mě to a díky tomu se mi snadněji udržovalo zdraví. A pokud máš v plánu hubnout do plavek, je pravý čas s tím něco začít dělat. Pohyb je super, ale musíš to něčím podporovat! Našla jsem spoustu báječných tipů i s masem, jogurtem, olivami, mangem a různými dalšími pochoutkami.

Dnes se s tebou podělím o pár nápadů z TopDívky:

Mix krevet a avokáda
Jestli patříš mezi milovnice těchto potvůrek, připrav si jich 250 gramů, k tomu 2 zralá avokáda, šťávu z jedné limetky, nízkotučný jogurt a čerstvé bylinky.

Postup: Z oloupaného avokáda vyber pecku a následně jej nakrájej na kostičky a ty dej do misky. K nim hoď i krevety. Potom vymačkej limetku, smíchej ji s jogurtem. Směs pak můžeš přidat zvlášť k salátu nebo ji do ní přímo zamíchat. Pokud zvlášť, doporučuji ti do salátu přidat ještě kapku olivového oleje pro dochucení. Vznikne báječný salátek na odpolední odpočinek u sluníčka. Zasytí, dodá ti vše, co máš ráda, co potřebuješ, a pomůže ti v tvém hubnoucím plánu!

PŘEČTI SI TAKÉ:
TEST: Pohyb, nebo dieta?
Začala jsi cvičit? Naordinuj si k tomu nejvhodnější dietu

Jogurtový dressing
Jeden z tipů na dressingy jsem vybrala i pro ty, které si jídlo rády všelijak ještě dochucují a oživují. Pro tento budeš potřebovat nízkotučný jogurt, balzamikový ocet, sůl, pepř, cukr, česnek a bylinky. Jdeme na to!

Postup: Smíchej v nádobce nízkotučný jogurt se 4 polévkovými lžícemi oleje. Směs osol a opepři. Nakonec přidej nasekaný česnek s bylinkami a dochuť cukrem.

Zeleninový mix
A co dělám například k večeři, když nemám chuť nijak experimentovat? Připravím si zhruba 5 rajčat, okurku, rukolu, cibulku, listy nějakého salátu, bazalku, bylinky na dochucení, olivový olej a špetku soli. Upozorňuji, že se nejedná o jednu malou porci :-))

Postup: Na kostičky nakrájej zralá rajčata, okurku na kolečka, rukolu a cibulku na tenké pásky, salát i bazalku, posyp bylinkami a trochou soli. Nepřežeň to, vzpomeň si, že soli máme běžně kolem sebe víc než dost. Nakonec to zalij olivovým olejem a důkladně ve velké míse vše promíchej. Salát je hotový!

Přes deset dalších zdravých nápadů na saláty i dressingy najdeš v květnovém čísle TopDívky. Proto neváhej a utíkej pro ně! :-) Protože když ve zdravém jídle najdeš zalíbení, budeš se s chutí se těšit na každé další. Určitě ti prospěje, když každý den budeš mít alespoň v jednu dobu zaručený přístup k vitamínům.

Který je tvůj nejoblíbenější salát?

 

Top dívky - květen
(Foto: krasna.cz/archiv blogerky)



6 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •