Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

S novým rokem mnohdy přichází i nová předsevzetí. Lidé tento čas vidí jako možnost začít od začátku či odstartovat cestu za svým cílem. Bohužel ne jeden pracovník fitness-centra ti poví, že zatímco v lednu je fitko plné, již v únoru návštěvníků po...

6 tipů, jak se motivovat ke cvičení

Domácí cvičení
zdroj: Thinkstockphotos Domácí cvičení
aktualizováno 15.03.2018, 00:00 | 15.03.2018, 00:00 | Michaela Vančurová/Krasna.cz

S novým rokem mnohdy přichází i nová předsevzetí. Lidé tento čas vidí jako možnost začít od začátku či odstartovat cestu za svým cílem. Bohužel ne jeden pracovník fitness-centra ti poví, že zatímco v lednu je fitko plné, již v únoru návštěvníků pomalu ubývá. A co březen? Pokračuješ ještě ve svém hubnoucím plánu?

V tomto článku jsem si pro tebe připravila hned několik tipů, jak se můžeš motivovat ke cvičení! Přestaň se vymlouvat a jdi si za svou vysněnou postavou. Nebude to lehké, ale bude to stát za to!


Naplánuj si cvičební plán!


Organizování a plánování je samozřejmě důležité. Urči si dny, kdy budeš cvičit a kdy budeš relaxovat. Ve volných dnech si budeš moci užívat, zatímco v den D budeš vědět, že výmluvy zkrátka nejsou na místě. Pravidelnost je důležitá. A tělo potřebuje dostávat nejen zabrat, ale i odpočívat!
Samozřejmě začínej postupně. Tělo si bude potřebovat na zátěž zvykat.


Sepiš si své cíle!


Při stanovování cílů buď samozřejmě realistická. Pokud si určíš nereálné cíle, akorát budeš frustrovaná z toho, že je nedokážeš splnit. Jdi krůček po krůčku. Ačkoliv neuvidíš výsledky hned, nevzdávej to! Všechno má svůj čas, nic nemůžeš mít hned a taky všechno něco stojí.


Udělej si motivační tabuli!


Pokud jsi kreativní a ráda něco vyrábíš, pak si určitě sestav motivační tabuli. Na tuto tabuli pověsíš fotografie těl, které jednou chceš mít, připíšeš různé motivační citáty a řeči, které tě nakopnou. Kdykoliv to budeš chtít vzdát, podíváš se na tuto nástěnku!


PŘEČTI SI TAKÉ:

4 typy cvičení, které musíš vyzkoušet
Nemáš čas na cvičení? Angela tě naučí, jak i zaneprázdněný člověk může zhubnout 25 kg
Čemu se vyhnout aneb 3 nejčastější chyby při cvičení


Kup si hezké oblečení!


Ach ty ženy, potřebujeme se při cvičení hlavně cítit skvěle! Někdo dává přednost pohodlnému outfitu, jiné dívky chtějí vypadat perfektně. Kup si oblečení, které tě namotivuje jej vytáhnout a jít cvičit.


Druhou možností je pořídit si o velikost menší džíny s vizí, že do nich zhubneš! I to je motivace, která se počítá.


Jdi do toho s kamarádkou!


Ve dvou se to lépe táhne. Navzájem se budete hecovat, motivovat, a když se jedné nebude chtít cvičit, druhá ji přesvědčí.


Kromě kamarádky si můžeš najmout také trenéra! Ten tě nedonutí to vzdát a navíc ti bude líto investovaných peněz, když bys je vyhodila do vzduchu.


Vyfoť se!


Na začátku své výzvy se přeměř. Váha není důležitá, podstatnější jsou tvé míry. A pokud chceš, tak se i vyfoť. Budeš mít poté reálné srovnání, jak jsi vypadala. A když bys to na půli cesty náhodou chtěla vzdát… podívej se na fotografii. Chceš takhle skutečně vypadat?


Máš nějaké osobní tipy, jak se motivuješ ke cvičení? Poděl se o ně v komentářích.



4 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •