Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Každoročně si miliony a miliony lidí říkají, že v novém roce začnou sportovat a jíst zdravě.

Dala sis předsevzetí, že zhubneš?

Hubnutí
zdroj: oficiální zdroj Hubnutí
aktualizováno 02.02.2016, 00:00 | 02.02.2016, 00:00 | Michaela Vančurová/Krasna.cz

Každoročně si miliony a miliony lidí říkají, že v novém roce začnou sportovat a jíst zdravě.

Na Vánoce dostali permanentky do posilovny, ty se pak v lednu plní lidmi… ale již v únoru jsou opět prázdné. Jak tedy zajistit, aby letošní předsevzetí bylo úspěšné? Mám pro tebe pár tipů.

 

1. Dej si reálné cíle


„Zhubnu 20kg“, pokud vážíš 50Kg je trošku nereálné, ještě když k tomu dodám „do 2týdnů“. Stanov si cíl, který víš, že jsi schopna a je v tvých silách splnit. Zdravé hubnutí je 0,5kg za týden. Také podotýkám, že nejprve půjdou kila dolů sama, ale posléze už to bude těžší, tak s tím počítej.


Ani v jídle se nemůžeš na 100 % omezovat. Úplně a hned vyřadit sladké, je nereálné. A bez tuků život též nepůjde, protože je tvé tělo v určitém množství i potřebuje. Pokud to opravdu myslíš vážně, zajdi si k poradci, který ti za nějakou tu finanční částku sestaví jídelníček na míru – což je ta nejlepší možnost.

 

 

2. Sestav si plán/program


Bude potřeba vše pěkně (opět reálně) naplánovat. Urči si, které dny v týdnu budeš makat a které dny budeš mít volno (ideálně 5krát týdně vždy 1hodinu věnovat sportu). Volno opravdu dodržuj, protože jestliže si řekneš, že budeš cvičit každý den 5h, tak se brzy úplně zničíš, nejspíš onemocníš a vydrží ti to maximálně 2 týdny.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Toulky Londýnem s Wendy
Jak jsem si přála a teď jsem v Anglii


Také si dobře rozmysli, jakou cestou půjdeš, a to sice jaký druh sportu zvolíš. Jestli jsi spíše ten typ, co maká v posilovně, nebo jsi milovnice plavání. Doporučila bych ti, ať si rozhodně vybereš aktivitu, která tě dlouhodobě baví a jen tak bavit nepřestane. Cvičíme přeci s radostí a láskou! Časem se na svoje tréninky začneš těšit a nebude to povinnost, ale zábava.

 

3. Nebuď na to sama


Ve více lidech se to lépe táhne. Pokud se ti zrovna nebude chtít, tvůj kamarád tě vyburcuje a navzájem si pomůžete. V posilovně si můžeš najmout osobního trenéra, který bude vědět, jak na tvé tělo a bude tě nutit se sebou něco dělat. Navíc budeš mít jistotu, že cvičíš správně.

 

4. Motivace je snad nejdůležitější bod


Uvědom si, proč to vlastně děláš. Vyfoť si svoji fotku postavy a pak se jen těš, až k této fotce PŘED přidáš fotku PO a uvidíš změnu. Vylep si pokojíček motivačními fotkami a citáty. Napiš sama sobě vzkaz, který si přečteš, až to budeš chtít jednou vzdát. Udělej cokoliv pro splněný svého cíle.

 

Nebude to lehká cesta. Vypotíš spoustu potu, bude to bolet, zpočátku možná nebudou vidět žádné výsledky, ale ta ODMĚNA, že si to dokázala, skutečně stojí za to! Tak jdi na to! Teď hned! Neodkládej to na zítřek!

 



5 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •