Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Hýždě a stehna patří mezi nejproblematičtější partie žen. Zatímco postava typu jablko ukládá tuk do oblasti bříška, hrušky vyhledávají informace, jak zhubnout na stehnech. Já z vlastní zkušenosti sepsala tipy, které ti mohou pomoci na cestě za ští...

Jak zhubnout na stehnech?

Hubnutí
zdroj: Thinkstockphotos Hubnutí
aktualizováno 22.04.2018, 00:00 | 22.04.2018, 00:00 | Michaela Vančurová/Krasna.cz

Hýždě a stehna patří mezi nejproblematičtější partie žen. Zatímco postava typu jablko ukládá tuk do oblasti bříška, hrušky vyhledávají informace, jak zhubnout na stehnech. Já z vlastní zkušenosti sepsala tipy, které ti mohou pomoci na cestě za štíhlýma nožkama!

Hned na úvod bych ti ráda pověděla důležitou informaci – buď na svá stehna pyšná! Tvé oblé boky a stehna jsou důkazem toho, že jsi žena. Chlap by řekl „je tě za co chytnout“. Máš křivky, které jsou sexy, a muži je milují. Není se za co stydět.
Rozhodně nejsi jediná na světě s tímto problémem, naopak je nás hodně. Ovšem pokud se ve své postavě necítíš dobře, můžeš to změnit. Ačkoliv zhubnout na stehnech patří mezi těžší výzvy, rozhodně to není nereálné. Bude to běh na dlouhou trať. Výsledky neuvidíš hned, tak nebuď nedočkavá a postupuj pomalu. I ten malý krůček se počítá.


Nezaměřuj se jen na jednu partii!


Je bezesporu nutné říci, že tvé tělo nefunguje tak, že si řekneš, jakou část těla chceš zhubnout a tu zhubneš. Hubneme rovnoměrně. Nezaměřuj se pouze na nohy (respektive stehna)!


Okus aerobní cvičení!


Narozdíl od posilování se tolik nezapotíš. Jde o cvičení s nižší/střední intenzitou, ale po delší čas a vícero opakování. Pokud bys posilovala s těžkou zátěží, kdy bys vydala ze sebe větší energii za krátký čas, tvořily by se ti na nohou svaly. To samozřejmě znamená, že by tvá stehna ještě více rostla. Je na tobě, zda to považuješ za žádoucí, či ne.


Hlídej si tepovou frekvenci!


Na internetu si můžeš najít kalkulačku, která ti vypočítá, při jaké tepové frekvenci spaluješ tuky. Tvé cvičení tak bude efektivnější! Zajistíš si, abys spalovala, namísto formování postavy. Na pomoc si můžeš přizvat speciální sportovní hodinky, které ti během cvičení budou tep měřit.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:

Nedaří se ti hubnout? Možná je to stresem
Vyvracíme 5 největších mýtů o hubnutí
Aby bylo hubnutí radost: Tyto triky ti s ním pomůžou!


Nezapomeň, že tělo spaluje až po 20 – 30 minutách!


Myslíš si, že pomůže si sednout denně na 15 minut na rotoped? Samozřejmě, že začínat se musí postupně, ovšem mysli na to, že k spalování dochází zhruba po 20 – 30 minutách cvičení. První půlhodinka slouží k zahřátí těla.


Choď, kde můžeš!


V tomto případě dej přednost chůzi před běháním. Takovou rychlou chůzí 15 km se můžeš až prochodit ke štíhlým nožkám. Vydej se s kamarádkou na dlouhou túru! Pro zachování tvé nynější váhy se doporučuje ujít alespoň 10 tisíc kroků denně. Chůze je zdravá a pročistíš při procházce hlavu od negativních myšlenek. Bude to balzám pro tělo i pro duši. Jezdíš autobusem do školy nebo do práce? Co takhle jít pěšky. Používáš ve vašem domě výtah? Raději zkus schody. A pokud nepreferuješ chození po venku, v posilovně hupsni na pás!


Jízda na kole nebo na rotopedu!


Jednou z nejefektivnějších možností, jak zhubnout na stehnech, je jízda na kole či na rotopedu. Jízda na kole je samozřejmě pestřejší, není tak jednotvárná a sem tam jedeš do kopce a jindy z kopce. Moderní rotopedy již však mají různé funkce. Taková hodinka na rotopedu denně není zas tak náročná a navíc při tom můžeš sledovat své oblíbení seriály.


Zkus plavání!


Plavání je jediný sport, při kterém zapojuješ všechny svaly v tvém těle. Já osobně vždy při plavání nejvíce cítím nožky (konkrétně stehna). Pokud hledáš tip na sport, pak směle do plavání! V bazénu můžeš plavat celoročně a rozhodně to tvé postavě prospěje!


Strava je 80 % úspěchu!


A na závěr nutno říci, že cvičení je sice důležité, ale ještě krapet důležitější je ta správná strava! Vynech polotovary, fast foody, vše smažené a mastné, samozřejmě také sladkosti a limonády. Nahraď vše nezdravé tím zdravějším a uvidíš, že hubnutí půjde snáz.



3 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •