Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky Na hlavní stránku Přejít do archivu Přejít na televizní program Přejít na tn.cz Přejít na stránky Nova Cinema
Přihlásit »  |  Registrace »

Já osobně miluji sladké! Všechny ty oplatky, marshmallow, dortíky, palačinky… sbíhají se mi sliny, jen když o tom mluvím.

Jsi závislá na sladkém?

jsi závislá na sladkém
zdroj: Thinkstockphotos jsi závislá na sladkém
aktualizováno 08.11.2014, 00:00 | 08.11.2014, 00:00 | Michaela Vančurová/Krasna.cz

Já osobně miluji sladké! Všechny ty oplatky, marshmallow, dortíky, palačinky… sbíhají se mi sliny, jen když o tom mluvím.

Občas zhřešit je přirozené (skoro bych řekla, že je to i v pořádku), ale když už je toho moc, začne se to negativně projevovat na našem těle. Zde je pár rad, jak se sladkému vyhýbat…

 

 

1) Co oči nevidí, to žaludek neláká. Tím myslím, nenechávej doma na stole půlku čokolády, kterou si včera nedojedla. Jakmile to uvidíš, dostaneš na to chuť a těžce se ti bude odolávat. To samé platí o vánocích, když všude voní cukroví. Zajisti, aby se doma takové „neřesti“ přestaly kupovat.


2) Rozlišuj hlad a chuť. Říká se, že hlad je převlečená žízeň. Tak pokud máš i po jídle ještě stále na něco chuť, vypij sklenici vody.


3) Nechoď nakupovat s plným žaludkem. Vždycky si před odchodem do obchodu napiš seznam, kterého se budeš striktně držet. Všichni to známe, vidíme dobroty a slevy, hned bychom to tam celé vykoupily.


4) Pečení je sice velká vášeň a mě samotnou to baví, jenže pak dochází k ochutnávání a žranici. Až se z toho stává hřích. Raději nabídni návštěvě.


5) Žvýkej. Žvýkačka tvému tělu dodá pocit, že něco papáš a zvlášť mentol tě zbaví chuti na sladké.

 

PŘEČTI SI TAKÉ:
POZVÁNKA: Prague Design Week 
3 pravidla pro přirozený vzhled


6) Urči si denní dávku zhřešení. Úplně bez sladkého to teda nepůjde, tak se ho pokud co nejvíce omezit. Urči si 3 kostečky čokolády denně, a pak ji odnes někam hodně daleko a zapomeň na ni! Pokud však nemáš silnou vůli, nepokoušej a buď na sebe přísná.


7) Čti složení! Etiketa na obale umí dokonale vystrašit, když si přečteš, jaké hnusy vlastně jíš a kolik bys musela toho nasportovat, než bys jednu tu tyčinku spálila. Raději to odlož a ušetři si práci. Navíc se nenech zmást „fitness“ výrobky.


8) Zkus nahradit to sladké třeba ovocem. Je to zdravější a má plno vitamínů!


9) Zaměstnej své tělo, většinou je to jen v hlavě. Pokud na dobroty nebudeš stále myslet, nebudeš mít ani tu potřebu je jíst.

 

Z vlastních zkušeností vím, že občas je dobré u sebe nenosit peníze, abys náhodou nedostala tu známou chuť… anebo taky nechodit k babičce, protože od té se vracím o 5kg těžší vždycky.



8 hlasů
Vaše hodnocení
 

Všechny blogerky a blogeři

  •